Skip to main content

再談牛腩

雖然已在這裡寫過炆牛腩,但一來因為今餐是弄給梁兩老吃的,特別花心思,二來是因為自己功力也進步了不少,有新技巧跟大家分享,所以再寫一次。坑腩整件先加蔥及薑飛水十五分鐘,拿起洗淨切成小塊用老抽及紹酒醃十分鐘。薑拍裂,蒜頭乾蔥切粒,下鑊爆香,再倒入用柱侯醬一湯匙、南乳一塊、四份一匙五香粉及酒一湯匙拌勻的醬一同爆香,下牛腩塊,兜炒至汁勻。下水至牛腩面,加入冰糖一塊、生抽一湯匙、花椒八角及陳皮少許,同放入瓦煲小火煮至腍。最後五分鐘大火收汁,或打蠔油獻,隨意加入生菜或已用清水煮軟的白蘿蔔即可。

梁老太話合格喎,呵呵。部份技巧來自廚神之家

Comments

Anonymous said…
wah... 見到都流晒口水.. 牛腩真係唔易整.. 下次我都要試下學係咁煮先..

不過我好快返香港lu.. 到時都唔會成日煮野食..

仲有呀.. 講起搬屋.. 執野又係煩.. 賣傢俬都好鬼煩架!!!!

fr. 茄
kristie said…
加舊南乳真係唔同晒,一定要試試.

好彩我唔係搬得好遠,都係1個鐘車程左右,唔駛賣傢俬,不過淨係諗下要將d野擺晒入箱又搬番出箱已經想死.

你呀,返到香港,努力做野,同埋要開開心心!