Skip to main content

男人夢

一口氣看完艾曼妞1 & 2,什麼從女性角度探視一段婚姻、肉體上的自由、女性主義等等都是一派胡言,全然是男人的性幻想。死屍般躺在床等你多麼沒趣,當然是艾曼妞主動尋找性愛真諦才過癮。加上自慰及女同性戀場面,簡直像隻滿足晒三個願望的出奇蛋。實情是我看過的色情電影太少,難以比較,再經典再前衛在我眼裡看來也只是配樂老套突兀、情節無味的咸片。不過不得不說,如果想與女朋友一起看套火辣辣電影然後大條道理(法國品牌唯美片喎)有所行動的話,就非艾曼妞莫屬。那個在香港長大的人看到一九七五年香港先生競選能夠按捺不尖叫喝采?

Comments

Giol said…
改左版喇喎!!!!

我好鐘意個blog名

地上執到宝
kristie said…
仲好講,唔單止我個imagehost有問題,原來用firefox睇又錯晒版,搞左成輪想殺人.我係寶嘛,你黎睇我blog你咪執到寶囉,haha.
Giol said…
我有野問你呀,點樣整左blogger.com最上面果條 navbar呀?
Giol said…
我成功了

方法在此

http://blogger-templates.blogspot.com/2005/01/remove-navbar.html

用method 1
kristie said…
真係低b,你千祈唔好同人講我先頭以為係乜野.哈哈哈哈.