Skip to main content

夏日消暑越南粉限量版i檬

最近和梁生發明了個新玩意—i檬。人肉iPhone是也。按他肚皮撥號,耳朵貼在他心口便可以開始喂喂喂和他通話,襟嘴仔等於收線,眨眼等於影相,還可以放U挑短片載歌載舞,要接藍牙便拖手,USB跟叉電方法一樣—插屎忽(所以我有好多data要過)。XD 

我部i檬仲識煮嘢食,夫復何求。今晚的晚餐是梁生自製漢堡包,除了溶在漢堡上的芝士、生菜和蕃茄外,還有煮軟洋蔥和較特別的牛油果(california burger嘛)。那個蚊香形茄汁是我傑作,好食到嚇死人,食完明明話我洗碗,我部i檬竟然趁我拖得就拖時幫我洗埋。

不過真係不要過份曬命,好像我,寫完早幾天那篇悠閒退休生活之後便好像中降頭咁忙到未停過。曬多兩曬容乜易一陣我部i檬有蟲要回廠?

還有,現在貼上來用大牛龜拍的的照片十足手機照,唉,救救小君君行動基金呀!!(你們信唔信我怨多幾下就會有位匿名善長人翁獨力捐輸助我捱過困境吖嗱?)

Comments

bbj said…
非常之甜蜜呀......人肉iPhone都被妳玩埋,仲有咩其他幸福嘢,不如一次過攤出來啦!


相信一定有位匿名善長人翁會幫救救小君君行動基金...放心....嗰個應該一定係阿i檬...
啊澤 said…
抱歉

本人財產恐怕只能購買

馬鈴薯一個