Skip to main content

老人里斯本

那些抬頭便見,在藍得如海的天空下穿梭的天線,對於我,象徵一個城市的老態。但老人也有他的美,里斯本,如一個風度翩翩滿頭銀絲的老伯,從容的拿住拐杖一步一步走下鋪滿鵝卵石的陡坡。經歷滄海的他讓人輕易看出他年青時是個美得叫人心醉的男子,縱然他粉色的牆角開始剝落,但是臉上一排排的圖案瓷磚仍舊秀氣。當黃昏時份濃郁的陽光打在他的皺紋上,我能做的就只有投降地找個高處坐下來,慢慢享受那萬千層次的橘金黃。

Comments

Anonymous said…
Kristie:
我去里斯本時也有同樣的感覺。那種感覺在其他歐洲城市找不到。
Anonymous said…
貪得意改了url名,差點連自己都開唔到自己個blog,留言告知!
kristie said…
蓉兒:
唔係喎,舊link一樣去到呀!!

lisbon真係掂,靚爆,不過絕對唔可以做遊客事,坐28號電車除外啦.
bbj said…
似唔似好多年前的九龍城?天線滿天飛.
kristie said…
bbj:其實lisbon係有d似老香港,d石級d階磚掛出嚟d衫d老人,所以特別鍾意.唔知係咪太掛住香港?某程度上我覺得巴塞隆拿都有d似.
mad dog said…
lisbon & barcelona, 05年去過, 都正! :) 等睇你啲食物相!