Skip to main content

兩萬兩爛兩難

其實係點呢?其實係我在巴黎跌了相機(死都要話係俾人偷架喇,唔係人哋唔嚟偷自己跌都跌咗真係有啲瘀)。現在家裡三部新力竟然兩部的鏡頭也壞了,餘下一部仍然操作正常的是梁生八年前兩萬像素的大牛龜。話晒我也是一名視像行先的寫手嘛,所以沒有心情寫blog了。雖然買部新的也只是百多二百塊美金,不過我的錢儲來是要買部DSLR的,現在夾在兩難局面真的不知如何是好。一係你們集腋成裘每人捐十蚊到救救小君君行動基金啦。

Comments

新鮮人 said…
哈哈哈~~
呢度幾時變咗公益金呀??
bbj said…
小君君,萛啦...潑出去的水呀...
kristie said…
而家就係叫你地每人潑幾滴過我嘛.

我唔介意濕身,wahahahahah~~~~