Skip to main content

生蛇╱生蝨毑?

梁生細佬—呀梁醫生經梁生傳達梁老太再轉達後,隔個太平洋口述診斷我雙臂雙手加頸加臉加雙耳(!)痕癢無比的紅點應該是俗稱的生蛇。理由是因為一、我一邊手臂加一隻手指紅點均呈直線狀,二、某些紅點有小水泡,三、睇我個死樣一定係免疫系統出問題啦。然後我上網查生蛇,哇,查了幾十張十足黃綠皮膚診所門口擺放的廣告的血肉糢糊照片出來,跟我現狀無忽似囉。我寧願繼續相信自己係俾.蟲.咬。直線紅點?因為那隻蟲╱蝨一路向前行一路咬囉。

Comments

新鮮人 said…
病向淺中醫,
早啲搞掂佢好過啦!
保重!
Anonymous said…
應該不是生蛇╱生蝨毑, 因為生蛇不會像你生到成身都有。快的去看doctor 吧。
cat
Anonymous said…
聞說生蛇好難好返... 小心點啊呀!!!

仲有你個 d 原本係咪濕疹黎架咋????

因為呢.. 我條頸都會定時定候就 itchy 架..... 係澳洲返左黎香港之後就係咁.. 無停過!!!!!!! 我睇醫生話係濕疹 wor~~

茄茄茄茄茄
bbj said…
應該唔係生蛇,不過眕吓醫生好喎..
Anonymous said…
生蛇其實是泡疹的一種, 源於小時候生水痘病毒未清, 病毒隱藏於神經線系統內. 假如長大後免疫能力突然降低, 就會引發病毒, 泡疹會沿著神經線生長, 所以一定係痛入心的, 但不痕不癢. 這是我的個人經驗, 因為幾年前生過一次, 痛到每晚不能入睡, 其他資料是看醫生時得知的.

生蛇不難好, 只要吃一段時間抗生素就可以了 (份量一天大約十粒至二十粒!). 不過只要免疫能力低, 壓力大時, 就有復發的機會. 此病沒有傳染性.

如果你一點也不痛, 應該不是生蛇囉.