Skip to main content

收到

多謝各位的祝福。今年呀爸、呀媽也有來電恭賀,開心得我(實情是我打電話給爸吵醒他說:「嗱,俾個機會你同我講生日快樂!」,而呀媽就是打來胡吹一番訴說個人煩惱後我答她:「今日係你呀女生日呀!」她才記起忙跟我唱生日歌)。又話說我吹蠟燭時因為太幸福沒有想過要什麼生日願望,求其作個「開開心心、快高長大」,那支已被我吹熄的蠟燭竟然數秒後重燃,可能因為它知道我已經無得再長高永遠要「15xcm Life」,給我第二個機會許個較能實現的願望。最後它熄滅了證明收到啦。ps我當然沒有許願快快嫁人,我是個事業型新時代女性,真係唔講唔知。

Comments

新鮮人 said…
咁就祝你事業有成,
大殺四方啦! :p
HanaMaru said…
本來想snail mail張bdcard比妳,可惜妳個地址我留在朋友家,還沒有有機會拿回來。明年一定送上。。。對唔住。
Josefina said…
祝妳生日快樂,廚藝更上一層樓!仲有隨心所欲,還有最老土,但必講的身體健康!
Anonymous said…
i know this is super belated...but still....happy birthday, my dear "see jeh"!!!! :D

last year i wasn't able to attend the mini bazaar...and this year either due to exams!!! =( anyway....will try to see if i can pre-order some goods from my see mui's......hehe

cheers,
laihiu.
啊澤 said…
事業型新時代女性




真係唔講唔知...........
Eden said…
Belated Happy Birthday!
eyer said…
生日快樂,越大越瘦
kristie said…
啋過你,只有無啖好食嘅人先會瘦,而家你即係咒我無啖好食啦.
Silverbell said…
遲來的「生日快樂!」 煮多o的好味o的食多o的食多o的,祝妳永遠有衣食!
Anonymous said…
sorry....belated happy birthday!!!!!

事業型新時代女性.....如果你想的話
我祝你成功 XDDDDD