Skip to main content

蕃茄炒牛肉

牛肉逆紋切片,下糖、生抽、生粉拌勻,再斟量逐少加入清水,最後下少許生油,放入冰箱醃三十分鐘後,下鑊走油至六成熟盛起待用。蕃茄兩個洗淨頭尾界十字放入滾水灼兩三分鐘,拿出去皮,切片去籽。蔥段爆香鑊,下蕃茄炒至軟身,將茄汁半湯匙、喼汁數滴、糖半湯匙拌勻一小碗水倒入,牛肉回鑊,埋生抽加生粉水獻即成。

漸漸覺得我煮的菜式像小時候玩紙摺遊戲「東南西北」,材料來來去去只得那幾種,就這樣你配我我配你苟且偷生。我想我不久將來便可以跟「東南西北」一樣—摺埋。

Comments

新鮮人 said…
我老媽以前都話煮左幾廿年,
有時去到街市都唔知買什麼好!