Skip to main content

11

梁生的父母星期五(17號)便從港來探望,雖然梁生已經安排好節目誓要兩老盡興,但我們二人均還感到壓力。首先,因為感恩節那個星期我們要先到拉斯維加斯新建成那間wynn酒店渡假數天再到洛杉磯探望他在那裡的舅父兼吃感恩節晚餐,我們自家的感恩節晚餐便唯有提前一個星期吃。只有數天準備感到好吃力,其實到唐人市場訂一隻現成火雞才38塊9毛9,還有叉燒炒飯或炒麵送,但我們希望能打造個傳統感恩節不要炒飯要有green bean casserole的晚餐與兩老分享,梁生還鄭重其事訂了個南瓜批。還有感恩節後,我的生日,那天我們好像要去吃魚翅(其實是我提議),不過年頭他爸已在溫哥華請我們吃過鮑魚魚翅,我又不好意思要他再請,但我真的希望在生日那天能夠擺圍檯吃用金鍍的食具吃一梳梳的魚翅呀。我生日禮物其實最想要一盅佛跳牆。

梁生星期四考完試後等畢業就樂悠悠啦,而我卻要在兩老來臨前趕好大部份的功課,好讓能抽出時間一同享受無價歡樂家庭時光。當然,還要執屋,還有執樣。我沒理由用我這副表面上是太用功讀書實際上是邊玩邊憂心自我催眠好用功兩眼圈像國寶暗粒滿面的尊容嚇壞兩老,所以我要堅持晚晚做mask做到他們抵達為止。真是的,連打個電話給我媽也嫌三嫌四,現在為外家人東奔西跑,沒法子啦,生出來的女像撥出去的水。其實我媽睬我都傻,她人現在跟她老公在位居加勒比海北部西印度群島的中間地帶的波多黎各天天嘆pina colada啦(pina colada真的是發明於puerto rico的呀)。

Comments

Anonymous said…
>我真的希望在生日那天能夠擺圍檯吃用金鍍的食具吃一梳梳的魚翅呀

呃……係唔係即係老人家拜大壽個的酒席? :p
冬冬 said…
嘩﹐去住wynn﹐好有米呀!!!!! :O
冬冬 said…
btw,妳幾時會係LV? 我thanksgiving weekend都去喎~~
新鮮人 said…
d檔期密作咁,
真是使人喘不過氣過,
太多安排,真係人都癲! :p
kristie said…
係唔係即係老人家拜大壽個的酒席---
係係係係係係係!!!!!仲要有壽包同壽麵同生果盤.
wynn聽講promotion一d都唔貴,不過我唔知即係幾多.-_-
我20晚飛,23(Thu)晚到LA,我諗住o個晚去搵你飲野架,我知你之後去LV.

fresh:即係你要知道,絕對地唔係我安排囉,我呢d扯線公仔嚟架咋.
Anonymous said…
你個thanksgiving準備令我想起katie holmes飾演既電影"pieces of april". 努力啊, 好新抱(未來)!
HanaMaru said…
Kristie啊Kristie,自從上次妳同我講生日就來到後,我就在妳舊文裏找啊找的,才找到妳是十一月尾的。可是還不知道是那一天呢,妳豬貓我啊,好無?
:D
冬冬 said…
>wynn聽講promotion一d都唔貴,不過我唔知即係幾多.-_-

我日日check住﹐weekday最平都要179一晚呀~~~
啊澤 said…
路過...
kristie said…
mad dog:十劃都無一撇,算罷啦.

hana:唔駛豬啦,係11月廿七號.

冬:的確係179/nt,不過有50蚊籌碼+食券,
梁生話籌碼25蚊買大,25蚊買細,換cash.
(開圍骰就pk)

j:我都唔想生日啦,真係開始唔細囉.
我聖誕都唔知我會晌邊,你呢?

嬲:我都係路過.
eyer said…
唉,要去vegas度下假先,真係辛苦晒你地。難怪你唔駛羡慕你學姐啦。

我好耐之前去過,仲係mirage,luxor果個年代,你估我住邊,同d friends訓車架乍。