Skip to main content

西洋菜湯

繼上次洗西洋菜有條生勾勾蚯蚓物體後,今勻遇到隻甲蟲。雖然遇水它仍然生猛,我便把它丟在垃圾桶,後來想一想,丟它在垃圾桶便等同要它等死,不如放生它吧,便接着放它出屋外。後來又遇到一隻在水灘中掙扎毫不起眼的小蟲,心想,無理由因為剛才那隻甲蟲樣子生得可愛便放生它,現在這隻黑漆漆不吸引便翹起雙手,做人應該一視同仁呀,所以後來也把它放出屋外。放生了兩隻昆蟲後我自我感覺良好,不過後來才想起洗西洋菜時其實不知殺死了幾多隻小蟲,雙手已經染滿血吧,有得選擇還是不應該親手殺生,以後少煲西洋菜湯。

Comments

eyer said…
呢篇算唔算由無聊野伸展到講道理。諗起《美女kitchen》果d明星仔喊晒口扮晒愛護小動物。其實如果小甲蟲係生存係大自然既話,你放佢出屋外同沖佢落廁所係無分別。既然你咁有愛心不如駕車送佢去公園啦。
新鮮人 said…
所以食物(菜或肉)都係有生命的,
難道你要吸風飲露咩?

食得是福嘛,唔好浪費咪得囉! :p
啊澤 said…
妖!

下次吃埋佢嘛

蟲蟲含有豐富蛋白質

YUM!YUM!
kristie said…
眼:我屋企出面有幾個大花園兼隔個鐵絲網就係公園,生還機會應該ok架.

fresh:親手殺生同間接殺生又唔同嘛.

嬲:你d蟲仲多蛋白質呀,你食丫笨.