Skip to main content

蒙特利灣水族館

早前在飛機雜誌上看到蒙特利灣水族館有新的水瀨展館,我被專題封面那隻水瀨聰明可愛的樣子逗得一直心癢癢,今天終於抽空駛兩小時車到那裡走一趟。我們甫入場一看已經心知不妙,館裡至少有五百個小朋友,光是企鵝展館前停泊的手推車已有幾十架。有攀爬展物的小朋友、有指明要溫柔對海洋生物卻一把拎起隻海星篤它屎眼的小朋友、有看每三十秒一次的人做海潮幾十次也還樂此不疲興奮尖叫的小朋友,我看後心涼了一截,這些天使面孔的小人兒真是魔怪來的呀!

在水母展館裡有個女人指住月亮水母用廣東話說:「哇,呢啲白色架!」然後我小聲跟梁老太說:「哇,我阿媽係女人呀!」那個女人接住指住些聚在一起的花型水母說:「珊瑚呀!」然後梁老太說:「原來你阿媽係男人。」

蒙特利灣水族館生招牌是幾隻可愛到無倫的海瀨,前天我攤在梳化扮海瀨如何浮在水裡扑開海膽給梁母子看他們也還不覺得海瀨可愛,但是經過今天見過兩隻疊在一起游水,又捽眼又捽面又抓痕的海瀨後他們已經完全改觀啦。去片!(我在youtube找到個海瀨手拖手的片段,好可愛呀!)

中國人在水族館:「蝦呀!」「哇,石班呀!」「水母真係好似雪耳!」「上面呢啲咪係帶子?!」去完水族館我們去了吃迴轉壽司。

Comments

新鮮人 said…
係一宗悲劇! ;(
Anonymous said…
非關貼文的題外話…看你的blog成為我在痛苦的上海生活的苦中作樂甜品…
你的食譜成為這裡幾個香港人每星期一次家常廣東飯的菜單參考…在此聲明,唔係我煮,係我地訓練緊本地的鐘點女傭煮!
啊澤 said…
好想去

但太遠了!!
Anonymous said…
海瀨A:「睇下d人類幾無聊,大驚小怪。」
海瀨B:「嗯,不如我地拖手耍下佢地。」
海瀨A:「等等,果邊有個人類好靚女,仲笑得好cute呀!」
海瀨B:「邊度邊度?」
海瀨A:「三點鐘位置,係果對鬼頭鬼腦既母子隔離哩,拎住相機影我地果個。」
kristie said…
fresh:你係講邊單先,我呢篇寫左3樣野喎.

lisi:你唔好咁睇得起我啦,我會囂啊架!

嬲:你搵個long weekend揸車上黎,順便再睇下我囉.

eyer:我係唔會咁蠢中你計對號入座既!!哈哈哈!
Anonymous said…
好想去好想去好想去。。
可是我連海馬公園也多年沒去。。鯊魚館未去過,水母館未去過。。近日重有北極狐,海天使,大墨魚。。。。好想去睇。。
但我好怕排長龍,又怕內地遊客。。
kristie said…
北極狐?
係咪海洋生物?定係聊齋o個隻?
搵個非假日既日子,請假/扮肚痛去囉.
有三個「好想去」喎,想做既事一定要就下自己,諗辦法去,唔係積埋積埋會好嬲自己.
tofufa said…
I had been there twice (in the same year) before :p I will go again if I pass by Monterey~