Skip to main content

錫安國家公園

錫安國家公園暫時是我到過的七個美國國家公園中最美不勝收的(錫安是希伯來文聖殿的意思)。公園裡有很多攝影發燒友,腳架廣角鏡一大堆的在石山中遊走,個個也一臉貪心要把眼前的神工攝下來永遠擁有。在照片中雖然每個公園也看似差不多,不過實物分別很大,光是岩石石種和當中的紋理已經完全不同。

這個叫Checkerboard Mesa的石岩起方格,十分有趣。

數十種不同的石種中Navajo Sandstone最易記,因為印第安族Navajo有種在沙岩畫畫的傳統美術,我家也有一塊。

這照片現在是我的電腦桌布,我喜歡它的強烈大小對比。

上面的照片只是公園東邊的一個小角落,在錫安其餘像我心中的華山般宏偉的景象拍出來的照片連實物一成也沒有,所以放上來也罷,看一下我那每張也不同色調的panorama補數啦。

梁生誓神劈願話會再次回去在公園的營地住上好幾天,那裡的夜空必定會感動得讓人流淚吧。PS.梁生終於被我撩起條筋想去齊美國所有國家公園,只要這條大水喉有興趣,我要完成的這個心願將會不難達成了,嘿嘿嘿。

Comments

新鮮人 said…
無得講,
除左個『美絶』嘅形容詞! =)
kristie said…
影相真係影唔到. -_-
冬冬 said…
妳幅panorama真係好過我影個D好多﹐起碼唔會剩係影到個天。。。>_<
Anonymous said…
世界上最偉大既愛,就係搵到條大水喉。
kristie said…
冬:唔係呱,我覺得你鬥獸場o個張簡直無瑕疵喎,好想知點解可以拍到張張都同色.

eyer:笑死我~~~~哈哈哈,希望我唔會有日燒鬚乾塘啦.
冬冬 said…
我將D相放入panorama maker﹐係個軟件自動幫我縫合調教架﹐簡單到暈﹐妳要唔要呀? 我send比妳丫??
kristie said…
原來有maker,我用photoshop自己整. -_-
冬冬 said…
我以前都係用photoshop﹐而家發覺用ACDsee同panorama maker既自動調教功能易好好好多﹐做出黎D相仲靚過自己用photoshop架~~~ 推介~~~
Anonymous said…
eyer是我的新偶像
kristie said…
哦~!~~~~我都有acdsee呀,等我試試先,thx honey.

嬲:eyer一向都係我偶像,而且,佢只可以有我呢一個fan屎,容納唔到第2個,所以你收皮啦.