Skip to main content

防疫注射記事

無意間找到這篇我十三年前寫下的中文作文,題目是《防疫注射記事》。當我讀到自己寫「注射」成「篤針」時已經笑爆嘴,怎料那個結尾才最為精彩。

『因為我報復心很強,所以我立志大個後一定要做護士,讓我可以「篤」天下所有的小朋友,尋冤得雪啊!』

其實我想我寫的時候或多或少有搞笑成份,不過從文章傳遞出來的一種憤世嫉俗的偏執卻是十分實在的,可想那時候的我已經開始走歪了路,導致後來多年也鬱鬱不歡撞很多板。其實現在還有人話我好cynical,不過我想程度上是有一定改善吧。嗯,面對這等頑劣小朋友改文老師的反應如何?『總結是敗筆之處!何不來個「首尾呼應」?』

Comments

Anonymous said…
君兒手字幾得,難怪係搞藝術之才。仲有d老師好鬼老土,成日剩係識「首尾呼應」。
kristie said…
唔知點解我成日覺得你係諷刺緊人,你可唔可以評下女人的直覺準唔準?:P
冬冬 said…
shit! 94年妳還在讀小學﹐後生成咁。。。我真係老妖怪喇。
eyer said…
對於女人既直覺真係無話可說。
我手字唔好,練極又無恆心,而見你小學既字體仲寫得正經過我依家的,不禁讚嘆下者。
sheungyee said…
喂,我讀你間離間東莞的,可能7下7下的時候我們都有擦身而過,升中本來挑你的母校,可是當時膽小如鼠的我,只想跟姐姐同一間有照應,就不肯唸了,不然我們就做得成同學,而你就是我師姐,師姐!
kristie said…
冬:其實94年後半我已經中學緊啦,後生得你幾多?唉......-_-

eyer:呢篇字就叫「幾得」,咁我真係唔知應該點寫字,你都好鬼友善。:p

sam: 好驚,如果真係做得成你師姐你就會知道我d窮兇極惡既事,諗下都打冷震.不過雙宜呀,如果你讀dgs的話你就唔係而家既你喇,我敢講你應該無你而家過得咁快樂同成功.雖然你成日為學校既事r爆頭,不過你真係一個好叻既女仔,心志溫柔堅強,dgs學校環境好難出到咁既人.
我地未必擦身而過過,不過就一定擦身過同一舊狗屎,呵呵呵.
喂,你可以叫我做「差不多師姐」喎.
Anonymous said…
原來當年的你係咁陰毒的...我仲生存到今日真係要還神..