Skip to main content

紅衫魚蕃茄薯仔湯

逛超市見紅衫魚前所未有地靚,便買了兩條回來煲湯。我這做法是專為我這種怕魚的人而設的。魚買了後先要眼有淚光裝無知叫賣魚阿叔幫手膛好(兼嬌嗲地:「乾淨啲喎」),回來洗淨抹乾後,紅鑊爆香兩片薑下魚。先別要翻魚,由它中小火煎一段時間至郁動鑊時魚身會順勢移動才翻,這樣便能確保不黐鑊。兩邊煎香後盛起倒入已滾好的沸水中中小火煲個半小時。蕃茄去籽,薯仔去皮,滾刀切塊後下鑊略煎香。魚湯此時已變白,盛起倒入篩隔隔走魚(如果嫌隔走所有魚肉浪費可以自行拆骨放回煲),湯放回煲中放入蕃茄及薯仔中小火煲一小時加鹽調味即成。

魚湯一次過弄很多隔榨後放入冰箱煮麵煮烏冬可以作湯底用,健康有益。

Comments

冬冬 said…
成條魚!!!!

有魚頭。。。。>_<~~~
kristie said…
就係我個做法,成條魚隔鬼走左,
影都無,好正,淨係食到魚味.
(驚魚程度我唔比你低呀~~~)
HanaMaru said…
你們兩個一dam擔。。。
:)
kristie said…
其實我最驚係雞頭,
有次屋企無人焗住要我切,
我係用好多報紙遮住尖叫住咁切,
十足十美女廚房d明星....
新鮮人 said…
雞頭?
死左都怕?定係生雞先至怕?

”魚湯.....煮麵煮烏冬可以作湯底用”
好提議!=)
Anonymous said…
我今天在家就是喝這個!
這個湯我由細飲到大 好鍾意好鍾意的~~
kristie said…
fresh:生雞死雞都怕,
你唔覺得佢地好邪惡咩?
相比下鴨個死樣好純良架囉.

蕉芒:我而家都好鍾意飲,
以後實會煲多d!
Anonymous said…
我都想煲
但魚皮咁肥,點算?