Skip to main content

財赤之秋

九月去英國被梁生第一次怪責我花錢太多,其實錢都不外乎是花在交通及書本上。貧困的印象卻深烙我腦海,叫我回來後終日以為自己很窮,花個錢都像犯下瀰天大罪。梁生見我狀甚可憐又適逢他學校部門需要個新網頁版面,便假公濟私拿了來給我做。雖然賺回來的錢不會到我手,是當作還給梁生的;不過積下已久欠債的內疚擔子頓然輕了不少,到我學校出糧之日我決定買部勝家衣車給自己做獎勵禮物,獎勵冬天又來了。

為了更繪影繪聲地展現我們貧困的一面,特別收錄以下的萬聖節對話。
「我諗我哋屋企啲樂家杏仁糖壞壞哋,啲朱古力溶晒,我擺佢哋入雪櫃都雪唔番。」
「咁呢?」
「咁不如派晒俾啲小朋友咯?」
「吓?」
這段對話的重點是,打算派壞糖給小朋友的人是梁博士。

Comments

冬冬 said…
戥住你倆附近的小朋友可憐啊~~ 呵呵~~

勝家衣車?! 你好犀利呀!
kristie said…
我除左初中學過基本home e.,我乜都唔識架.不過我想車d簾黎遮住d櫃,唔試下又點知得唔得呢,不過多數都係買個衣車返黎擺架喇...