Skip to main content

虎皮蛋卷

我工作的地方其實很不錯的,今天有虎皮蛋卷啦,昨天又有咖哩魚蛋和車厘子,薯片糖果什麼的常常傳來傳去,坐我對面的記者又靚仔,兩條粗眉好像漫畫人物一樣,然後坐後面的歌劇家塗的手霜香噴噴,採主與翻譯兩個整天唱相聲,大講八十年代香港事,我便會立即大叫我未出世,每天可以到不同地方,不同時間吃不同的飯,雖然更多時間是沒有時間吃飯,與不同的人說話,學習不同的事,其實我知道自己幸運啦。

Comments

Anonymous said…
喂你個新ICON好靚喎!
imak said…
咖哩魚蛋都有? 你在唐人街上班?
kristie said…
係我多年讀者的話就知道,呢個header其實已有幾年歷史,hahaha,我recycle用咋!!

@imak:唔係呀,同事自己整嫁,好感動~~~
啊澤 said…
你幸運到hihi guM la
冬冬 said…
gum...我都畀個good你啦!