Skip to main content

四劃

一﹑今日識了個新朋友,大美女,拿到ee(電子工程)碩士後入intel做了數年,買了一間三層屋。剛毅然辭職,說:「過去十年花在錯誤的地方上,一直在做自己討厭的事,坐在辦公室裡,每天對住電腦,連與同事說話也被老闆責怪『Don't laugh』。那時候讀畢學士已經話永遠不會再讀ee,怎料找不到工又走去讀碩士,現在真的受不了,要停下來想想究竟要什麼。」當被問到間屋怎辦時她答:「只是一間屋,大不了放盤,橫豎我想去旅行,不需要一間大屋。」我覺得蕩氣迴腸,才剛埋怨早知我當初讀科有用的科目,至少找工作容易薪金又理想,原來真是甲之熊掌。

二﹑與前採主照常傾電話講心事。我對他說:「我知你同我一樣,成世人最憎就係蠢人。」他問:「你又知。」我話:「我以前蠢少少即刻俾你鬧啦。你係嗰種身邊唔能夠有蠢人嘅人。」他說:「所以我無朋友囉。」我話:「哈哈哈哈哈大家咁話。」

三﹑我們的寵物美容師有晚收舖經過一雜區,突然有個亞裔女孩子手中拿住棉被一袋二袋,問她怎樣搭巴士,美容師好心話不如載她一程,以為她是什麼離家出走少女,怎料在車上傾傾下才知道她剛從RISD畢業,Google聘請了她做設計師,公司派人在機場接過她後卻胡亂把她放在街上,她不想花錢搭的士。我們的寵物美容師說:「我話,所有嘢,全部整定架!」

四﹑以下是我的智慧女神,爸爸老婆電郵寫給我的,跟你們在這裡分享:「超老土都要講﹕做人做事最重要係專一,〝專〞佢十零年你就係專家啦!你一早就明白賣/唔賣靈魂比魔鬼嘅分別,我可以好肯定同你講,你唔賣,到最後勝利果個一定係你自己。年紀輕有迷失係正常,不過唔可以長期迷失。每個轉折位都係一個關口,要用智用力先有結果,無免費午餐嘅,如果你試過,睇真D你用另一個形式比番咗啦﹗問下自己最鍾意係嘜,真係可以不顧後果、死而後已,一D都無猶疑,咁就做清兵合埋眼衝啦!」

Comments

Anonymous said…
正, 有讀者文擇FEEL
你成日講美女都冇圖BACKUP既!
kristie said…
哈哈,邊part有讀者文摘feel?
美女,係講心架嘛,個心靚,自然靚出嚟!
不過呢個真係大美女,成個靚版陳彥行。
Anonymous said…
讀者文擇係咁,小故事幾則
第三劃開段直頭同讀者文擇一樣啦.
PS 係人都鐘意睇美女 XDDD