Skip to main content

新玩具

燈燈燈凳。

Genie III,用來影雲最好。

Comments

ohingpong said…
ohmygod 不在日中港台都買到既?
kristie said…
你要唔要?我可以幫你買寄俾你呀.
ps:bell+howell唔係美國野黎既咩?
ohingpong said…
oh!誤會左係日本野添
oh!really?!?! 美國賣幾錢rrrr?
kristie said…
哇,即刻加左價:
22.95+$8.73S&H=USD31
我諗連埋寄港郵費USD10=HKD320啦,
下次我返香港你請番我飲茶囉.;p
Anonymous said…
我想問下美國邊度可以買到ar?
ohingpong said…
好! 我決定請你飲茶!
承蒙恩惠,感激流涕。
點過數比你好?
私人恩怨,電郵較便?
o_bey@hotmail.com
bbj said…
嘩,好似好好玩喎!
kristie said…
starz:
http://www.shopperite.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=50&category_id=9&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=27
用paypal.

bbj:我自己都未試就先送左俾人呀,要再買.