Skip to main content

廖碧兒首‥《實情》

早幾天因為突然好掛住一首舊歌,Lisa Loeb的Stay,便上netflix看了《不朽真情》(Reality Bites),見雲露娜維達咁型拿個紙袋塞啲衫就走去追呀Ethan Hawke,好想有樣學樣,便在家找來個銅鑼灣么鳳膠袋,用來裝我部DSLR相機和銀包,立即覺得自己型晒。不過實情是,跟得梁生去旅行,就預咗離瀟灑二字十八萬七千里遠。拜託,他帶了兩隻保暖壺去,準備在路上沖香片飲。我那雲露娜維達好型的幻想變成了兩個老頭,穿著hoodie和sweatpants再加對厚綿襪,飲住茶向住夕陽進發,wii晒。

Comments

Anonymous said…
哈哈, 好熟口熟面咁喎. 我哋都喺咁一路飲熱茶一路揸長程車o架. 祝你旅途愉快.
Cat
Anonymous said…
哇...那首STAY是我最喜愛的歌曲之一
在我的電腦一直都沒delete過啊..
reality bites 真的好好看
那時候的ethan hwake真的很靚仔
我覺得...
Anonymous said…
我跟肥仔去長途旅行, 表面行裝都好瀟灑, 我試過歐遊除了行李外, 四圍遊歷時身上就只掛著一個小到只能放包紙巾的斜背袋. 不過實情是....有人像褓姆一樣頂著一隻好像龜殼般大的背包, 內裡有遮太陽傘/防曬/水壺/毛巾仔/相機/旅遊書諸如此類囉 :P
kristie said…
cat:你又唔回我email,快d落嚟啦,想同你飲茶呀~~~

蕉芒:佢係o個種好危險既靚仔,碰不得碰不得呀.

miumiu:因為我到而家都唔知你個肥仔男友係邊個,我想像個畫面係你,身邊加個白臉人幫你拎晒全部野...恐唔恐怖?似唔似鬼片?XD