Skip to main content

同行

還有,早個星期遇見那個我認為靚仔到應該去當明星的記者,今早見到他那個剛起身look,差好遠,原來整唔整頭真係咁大分別,嗯,不知別人想起我,會否是我那早上assignment必定頭髮濕漉漉個樣。還有,今日終於第一次跟那個wire service寫手say hello,每次有他在我都覺得好安全,呵呵呵,不過我目標當然是次次料都多過佢啦。還有,今日有人讚我百年老店專題寫得好呀,不過唔係自己報紙的人囉,唔緊要,我照受。不過我對條題有點失望,「聖馬刁百年華人洗衣店 保祖業出招抗蕭條」哎,個故仔邊係講呢樣嘢。

Comments

SF housewife said…
Hi,高興找到你的blog呀!