Skip to main content
上 期 東 周 就 著 男 拔 一 百 三 十 五 週 年 做 了 個 叫 「 拔 萃 12 門 徒 」 的 專 輯 訪 問 , 各 有 分 量 的 男 拔 畢 業 生 齊 對 舊 校 緬 懷 一 番 。 其 中 田 北 辰 的 一 段 話 實 在 太 好 笑 , 不 得 不 在 這 裡 跟 一 眾 同 學 仔 分 享 分 亨 。 『 拔 萃 仔 永 遠 覺 得 女 拔 生 很 有 智 慧 , 最 正 ; 瑪 利 諾 就 邪 邪 地 , 學 生 靚 , 喜 歡 去 派 對 和 化 妝 , 所 以 當 時 有 個 想 法 : 搵 女 朋 友 就 選 瑪 利 諾 , 搵 老 婆 最 好 是 女 拔 。 』 梁 比 比 你 聽 到 了 沒 有 ? ! 我 是 又 正 又 有 智 慧 兼 是 完 美 老 婆 人 選 , 你 唔 娶 我 娶 邊 個 ? 不 過 我 覺 得 田 是 兜 個 大 圈 話 我 們 唔 夠 靚 囉 。 你 不 要 看 呀 九 鐵 主 席 這 番 話 如 何 低 B , 曾 幾 何 時 我 也 講 過 類 似 「 男 朋 友 就 喇 沙 , 老 公 就 皇 仁 」 的 說 話 , 但 我 可 絕 無 勇 氣 在 雜 誌 與 千 萬 人 分 享 自 己 初 中 的 無 聊 幻 想 ( 雖 然 這 個 幻 想 的 前 半 部 我 用 我 的 初 戀 切 實 實 踐 了 ) 。

Comments