Skip to main content

原 來 秋 天 根 本 就 不 是 什 麼 愉 快 的 季 節 。 我 日 日 都 唔 開 心 , 我 唔 希 望 再 有 動 物 受 苦 , 我 唔 希 望 再 有 人 死 。 我 唔 知 我 自 己 在 做 什 麼 。 這 個 世 界 怎 麼 了 ? 我 想 快 點 讀 完 書 有 資 格 去 為 他 們 做 些 事 。 值 得 我 們 去 珍 惜 的 東 西 一 天 比 一 天 少 , 今 天 又 地 震 了 幾 次 , 很 多 動 物 植 物 我 們 以 後 再 見 唔 到 , 很 多 文 化 語 言 在 消 失 , 多 麼 的 人 失 去 自 己 家 園 。


我 日 日 都 秋 愁 。 我 想 跑 上 山 頭 大 叫 。


呢 隻 衰 野 就 是 我 秋 愁 根 源 。 讓 我 記 錄 下 來 , 我 今 天 助 養 了 我 人 生 第 一 隻 動 物 , 海 牛 Philip , 牠 同 我 同 年 出 世 架 ! 嘿 嘿 嘿 !

Comments