Skip to main content
我 琴 晚 發 左 咁 樣 既 一 個 夢 : 我 揸 車 , 見 到 有 警 車 停 左 晌 前 面 , 周 圍 d 車 都 停 低 晒 。 我 原 本 都 諗 住 泊 埋 路 邊 ; 點 知 前 面 架 車 泊 得 唔 好 , 搞 到 我 攝 唔 到 位 , 唯 有 繼 續 行 , 諗 住 過 左 架 警 車 就 停 , 點 知 佢 已 經 即 刻 捉 我 。 個 地 點 一 轉 變 左 室 內 , 有 六 、 七 個 警 察 圍 住 我 , 盤 問 我 。 我 話 我 係 學 生 , 佢 地 就 考 我 科 目 上 既 問 題 , 點 知 我 題 題 都 唔 識 答 , 佢 地 就 質 疑 我 , 話 我 根 本 無 溫 書 , 唔 係 好 學 生 。 之 後 我 好 驚 , 我 拎 d 試 卷 出 黎 , 叫 佢 地 睇 下 , 話 我 d 成 績 都 唔 差 架 。 點 知 睇 睇 下 發 覺 d 成 績 全 部 都 係 border line , 之 後 有 個 警 察 就 話 我 咁 樣 唔 係 讀 書 既 話 要 遣 返 , 唔 可 以 再 留 晌 美 國 ; 我 話 但 係 我 係 居 民 黎 架 喎 , 佢 話 居 民 都 係 要 遣 返 。 我 求 佢 地 再 俾 個 機 會 我 prove 自 己 係 好 學 生 。 完 。

我 覺 得 呢 個 夢 表 達 晒 我 既 恐 懼 。
A. 我 好 怕 揸 車
B. 我 好 驚 警 察
C. 我 內 疚 自 己 懶 , 唔 溫 書
D. 我 好 aware 到 如 果 我 唔 可 以 成 功 咁 讀 完 個 書 , 我 將 會 失 去 而 家 咁 安 定 既 生 活

Comments