Skip to main content

紐約

『o個陣晌街行俾人樓上掉野落黎掉我路人仲要笑埋一份、
成日晌街晌學校俾唔識既人講粗口鬧、返學俾人推撞、
俾人打頭、細路都向我扮鬼面、無時無刻要睇人面色、
生日o個日搭巴士有人晌出面跳高一野打落窗度嚇我、
要對住我呢生都無遇過甘多既無教養影衰哂既大陸人、
成日俾d連廣東話都講唔正既大陸人當街撩、
附近間中國人開既超級市場俾人燒左都唔出得聲、
見到其他中國人俾人鬧自己都唔可以幫手個心好痛、
天黑左唔出得街怕俾人打俾人捉甚至衰d、
銀包discman貴重野唔可以拎住晌手怕俾人搶、
人地好似有權對你衰呼喝你當你白痴要施捨甘(甚至[親戚])、
俾全校d中國人話我串話我唔睬人扮哂野、
要玩自閉玩足三年..呢個就係回憶中既紐約喇~』
講真...我唔想再甘落去....
(突然諗起有d無聊人會以為我晌自己日記作大吹水
甘你地定會好失望喇 因為我講o個d全部都真過唔真
講出黎亦唔代表d乜 只係真唔明紐約有乜好嗟)
好耐前張學友晌紐約搭的士俾的士司機鬧已經報哂頭條甘
我心諗 呢個只係我遇上既一萬分之一咋...
甘大個女 我無試過做人做得甘苦
我個樣出黎串唔係天生架..唔tough晌呢個城市就生存唔到
我情願整個cold樣出黎俾人鬧我bitch 扮雞叫鬧我我都唔想
好似我第二日返學甘俾人成個書包偷左(幾日後自動出番黎)
記得曾經同一班人幾熟 三個人一齊行經過學校門口
即刻俾人鬧 過左後我就同o個兩個friend講話俾人鬧啦..
個friend答﹕『幾時有啊..』
後黎我話我成日出街俾人鬧啦
個friend就答﹕『我無試過啵...係咪你自己有問題咋..』
之後我心諗﹕不如唔好話因為你唔識英文 人地鬧你你唔識聽?
o個陣真好激氣 人地睇少中國人講真有原因架
d大陸人黎到美國第一件事唔係學英文係走去學廣東話先囉
平日出街大大聲撩哂鼻屎又爭位坐又無禮貌又唔識英文
唐人街好似垃圾池甘 又臭又污糟 所以我好鬼憎
到左美國之後 令我更加更加憎大陸人
你話我歧視咩都好 但我覺得去到異國好應該爭氣嘛..
哎..唔鬼講..越講越唔知點收口...
總之我應承左自己呢年最後spend晌紐約!
最好有機會打仗俾中東等地炸左紐約去~

Comments