Skip to main content
回 港 感 想 之 一 ( 家 庭 ) :

我 今 次 返 去 認 識 多 左 我 爹 地 同 埋 佢 老 婆 同 埋 我 嘛 嘛 。 叫 做 有 講 有 笑 其 實 我 好 開 心 ! 雖 然 有 次 同 爹 地 鬧 交 鬧 到 我 喊 , 不 過 而 家 至 少 我 唔 止 知 道 佢 鍾 意 食 朱 古 力 ( 我 都 係 當 年 由 舖 頭 d Junior 得 知 ) , 我 仲 知 佢 好 鍾 意 食 雪 糕 , 甜 品 , 食 好 多 野 同 埋 好 鍾 意 訓 覺 ! 原 來 總 之 就 好 似 我 咁 。 同 埋 我 地 d 脾 氣 都 係 好 似 , 從 佢 身 上 我 見 到 自 己 要 改 既 野 。 我 同 我 屋 企 人 既 關 係 definitely 好 左 !

我 返 去 前 前 後 後 同 bei 屋 企 人 食 左 十 次 飯 , 話 熟 又 唔 係 , 不 過 我 既 真 面 目 晌 佢 地 兩 老 前 已 經 原 型 畢 露 。 我 都 廢 鬼 事 扮 斯 文 , 雖 然 bei 個 細 佬 個 女 朋 友 都 係 DGS , 但 係 我 住 長 洲 山 頂 , 佢 住 渣 甸 山 山 頂 ; 人 地 著 住 條 bur bur 里 裙 飄 飄 下 氣 質 泛 濫 , 我 平 生 最 鍾 意 就 係 "足否" 屎 塔 ... 係 , 我 知 道 人 無 分 貴 賤 , 不 過 呢 d 都 係 呃 細 路 仔 既 野 黎 既 ! ! 算 喇 , 我 都 係 會 繼 續 我 原 本 既 計 劃 : 奉 子 成 婚 , 請 各 位 好 好 支 持 我 , 多 謝 。

Comments